Niewiele osób w dzisiejszych czasach potrafi wyobrazić sobie możliwość utraty smartfona. Co jednak zrobić, gdy nasz gadżet przestanie działać z powodu uszkodzenia mechanicznego lub problemu z oprogramowaniem? W większości przypadków problematyczne urządzenie należy przekazać do specjalistycznego serwisu — czyli do nas. Mamy za sobą wieloletnie doświadczenie w serwisowaniu urządzeń mobilnych — zarówno tabletów jak i smartfonów. Oferujemy wsparcie naszych serwisantów, którzy szybko i sprawnie rozwiążą wszelkie problemy dolegające przekazanym urządzeniom. Wszelkie usługi podlegają gwarancji. Diagnostyka jest darmowa, jeżeli rozwiązanie zdiagnozowanej usterki pozostanie w naszych rękach.

Cennik

Ze względu na różnorodność dostępnych na rynku urządzeń mobilnych wycena ich naprawy dokonywana jest indywidualnie, ponieważ koszt usługi jest zależny od konkretnego urządzenia i typu uszkodzenia.

Zapraszamy do kontaktu!

Najczęstsze problemy

Stłuczony ekran lub brak dotyku
Rozwiń 

Smartfony i tablety ze względu na mobilność i fakt, że nieustannie nam towarzyszą, gdziekolwiek byśmy się nie znaleźli, muszą wytrzymywać różnorodne warunki na wystawiają je ich użytkownicy. Ponadto, sprzęty te z roku na rok stają się coraz bardziej delikatne i kruche. W przypadku gdy uszkodzeniu ulegnie wyświetlacz, digitizer (komponent odpowiedzialny za wykrywanie dotyku) bądź szklane elementy obudowy, wymiana tych komponentów jest konieczna. Wycenę usługi klient otrzymuje indywidualnie, ponieważ ceny części zamiennych jak i złożoność procesu przeprowadzenia naprawy różni się bardzo w zależności od konkretnego urządzenia.

Zalanie urządzenie, kontakt z wodą
Rozwiń 

Choć na rynku dostępne są urządzenia mobilne z zadeklarowaną wodoodpornością, absolutna większość smartfonów i tabletów przy nawet bardzo krótkotrwałym kontakcie z wodą natychmiast odmawia współpracy. Woda to jeden z najgorszych wrogów elektroniki. Gdy tylko sprzęt zostanie wyciągnięty z wody, należy możliwie jak najszybciej odłączyć od niego zasilanie bateryjne — spowoduje ono silną korozję elektrochemiczną, dewastującą podzespoły i obwody elektroniczne. Jednakże bardzo często użytkownik nie ma możliwości wykonania takiej czynności samemu w łatwy sposób ze względu na zabudowaną wewnątrz urządzenia baterię. Po zalaniu sprzętu koniecznie należy przekazać go możliwie jak najszybciej do profesjonalnego serwisu, gdzie zostanie rozebrany  i zabezpieczony przed poszerzaniem się dalszej elektrokorozji.

Uszkodzone porty
Rozwiń 

Przewodowe ładowanie telefonu, słuchanie muzyki przy użyciu słuchawek i inne czynności, które wymagają nieustannego podłączania i odłączania do tabletów i smartfonów zewnętrznych akcesoriów sprawia, że z czasem porty ulegają uszkodzeniu. Występowanie problemów z portami objawiać może się między innymi rozłączaniem ładowania urządzenia podczas poruszania kablem, przerywaniem strumienia odsłuchiwanego na słuchawkach dźwięku lub całkowitym brakiem komunikacji przy ich użyciu. Problemy te fizycznie powodowane są najczęściej niestykającymi się kontaktami, których lutowanie do płytki elektronicznej z czasem ulega osłabieniu. W takich sytuacjach naprawa polega najczęściej na dolutowaniu luźnego portu. Często problemem jest jednakże sam port i wymagana jest jego wymiana.

Problemy ze złośliwym oprogramowaniem, wirusami
Rozwiń 

W przypadku zawirusowania lub innych problemów z oprogramowaniem smartfona bądź tabletu rozwiązanie ich może być niełatwym zdaniem wymagającym nawet pełnej reinstalacji systemu operacyjnego. Jeżeli urządzenie nieustannie wyświetla komunikaty o problemach z aplikacjami, z czasem bardzo zmalała płynność działania urządzenia bądź wyłącza i uruchamia się ponownie, prawdopodobnie mamy do czynienia z objawami obecności złośliwego oprogramowania. W takim wypadku sprzęt należy przekazać do serwisu, gdzie problem zostanie rozwiązany.